Gå til innhold Globalmeny Forsiden
tidlig-morgen-grensefjell

Forslag til kommunale retningslinjer for behandling av motorferdselssaker

Utvalg for utmarkssaker har vedtatt at forslag til nye «kommunale retningslinjer for behandling av motorferdselssaker i Verdal kommune» legges ut på høring på nytt før saken tas opp i kommunestyret.

Forslaget til retningslinjer inneholder retningslinjer for hvordan motorferdselsaker skal behandles i Verdal kommune. Nye endringer er blant annet at kommunen ikke setter krav til bruk av leiekjører og minsteavstand til hytte ved bruk av snøscooter.

Høringsfrist er satt til 11.12.2020.

Høringsuttalelse kan sendes til postmottak@verdal.kommune.no og merkes med ref. 2019/1658. Høringsuttalelser kan også registreres inn via skjema nedenfor, eller sendes i vanlig post til Verdal kommune, Postboks 24, 7651 Verdal.

Se forslaget til retningslinjer her.



Publisert: 09.11.2020 06:51 Sist endret: 09.11.2020 07:15
Ditt navn
Din Epost-adresse
Gjelder sak
Din uttalelse (max 1500 tegn)
 

Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Rådhusgata 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: - E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 (15:00 i juli) Åpningstid: Tlf. 08:00-15:30 (15:00 i juli) Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Frode Kvittem Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS