Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Verdal profilbilde

Ekstraordinært kommunestyremøte 12.11.2020 (109)

Møtested :  Auditoriet, Stiklestad Nasjonale Kultursenter
Dato:           12.11.2020
Tid:             18:00 - 18:50
Til stede:    34 representanter 

 

  
Innkalling som PDF     Protokoll som PDF

Sakliste
Saksnr. Sakstittel DokumenterVedtakVideo
PS 110/20 B-sak. Tilsetting av kommunedirektør - Protokoll

 

 

PS 110/ 20 B-sak. Tilsetting av kommunedirektør  Til toppen av siden  

Saksprotokoll i Verdal kommunestyre - 12.11.2020

BEHANDLING: 
Møtet ble enstemmig vedtatt lukket jfr. kommunelovens § 11-5, 2. ledd.

Ordfører og Experis orienterte om prosessen.

Saksframlegg og vedlegg ble utdelt.

Votering:
Formannskapets innstilling pkt. 1 – vedtatt med 33 mot 1 stemme (MDG).
Formannskapets innstilling pkt. 2 – enstemmig vedtatt.

VEDTAK: 

  1. Geir Olav Jensen ansettes i fast stilling som kommunedirektør i Verdal kommune.
  2. Frode Kvittem innstilles som nr. 2 til stillingen som kommunedirektør i Verdal kommune.




Publisert: 09.11.2020 14:29 Sist endret: 13.11.2020 09:51
Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Rådhusgata 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: - E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 (15:00 i juli) Åpningstid: Tlf. 08:00-15:30 (15:00 i juli) Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Frode Kvittem Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS