Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Verdal profilbilde

Administrasjonsutvalget 14.03.19 - PS 2/19 Orientering om ny arbeidsgiverpolitikk

Saksbehandler : Torgeir Skevik

Arkivref : 2018/9458 - /

Saksgang
UtvalgMøtedatoSaksnr.
Administrasjonsutvalg 14.03.2019 2/19 

 

Rådmannens forslag til vedtak:
Saken tas til orientering.
 

Vedlegg:
Ingen.
 
Andre saksdokumenter (ikke vedlagt): 
Ingen.

Saksopplysninger:
Personal- og HMS-sjef Torgeir Skevik vil i møtet orientere om arbeidet som er startet opp med ny arbeidsgiverpolitikk.

 
     Til toppen av siden





Publisert: 06.12.2011 08:13 Sist endret: 07.03.2019 13:37
Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Rådhusgata 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: - E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 (15:00 i juli) Åpningstid: Tlf. 08:00-15:30 (15:00 i juli) Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Geir Olav Jensen Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS