Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Verdal profilbilde

Administrasjonsutvalget 16.01.20 - PS 2/20 Orientering om ny arbeidsgiverpolitikk

Saksbehandler : Torgeir Skevik

Arkivref : 2018/9458 - /

Saksgang
UtvalgMøtedatoSaksnr.
Administrasjonsutvalg 16.01.2020 2/20

 

Rådmannens forslag til vedtak
Saken tas til orientering.

Vedlegg:
Ingen. 

Andre saksdokumenter (ikke vedlagt):
Ingen.
 
Saksopplysninger:
Personal- og HMS-sjef Torgeir Skevik vil i møtet orientere om arbeidet med ny arbeidsgiverpolitikk som nå er i sluttfasen.
 

  Til toppen av siden





Publisert: 06.12.2011 08:13 Sist endret: 08.01.2020 12:47
Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Rådhusgata 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: - E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 (15:00 i juli) Åpningstid: Tlf. 08:00-15:30 (15:00 i juli) Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Geir Olav Jensen Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS