Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Verdal profilbilde

Arbeidsmiljøutvalget 10.02.2020 - PS 09/20 Orienteringer 10.02.2020

Saksbehandler : Gunn S. Wolden

Arkivref : 2020/545 - /

Saksgang
UtvalgMøtedatoSaksnr.
Arbeidsmiljøutvalget 10.02.2020 09/20

  

Vedlegg: 

  1. Søknad om opptak i KLP sitt arbeidsmiljønettverk 2020
  2. Håndtering av arbeidsmiljødimensjonen ved omstilling – barnehage
  3. Ros – vurdering ROS
  4. Prosess omstilling skole – SFO
     

Andre saksdokumenter (ikke vedlagt): 
Ingen.

Saksopplysninger: 
Det vil i møtet bli gitt orienteringer om følgende saker:

  • Søknad om opptak i KLP sitt arbeidsmiljønettverk 2020.•
  • Oppfølging av Arbeidsmiljøutvalgets vedtak 52/2019 - rapportering fravirksomhetsområdene på ROS vurderinger av ansattes arbeidsmiljø.
     

 
  
  Til toppen av siden





Publisert: 06.12.2011 08:10 Sist endret: 06.02.2020 14:59
Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Rådhusgata 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: - E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 (15:00 i juli) Åpningstid: Tlf. 08:00-15:30 (15:00 i juli) Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Geir Olav Jensen Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS