Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Verdal profilbilde

Arbeidsmiljøutvalget 05.02.2018 - PS 6/18 Rutiner for saksbehandling av mottatte varsler

Saksbehandler : Line Therese Ertsås

Arkivref : 2018/5441 - /

Saksgang
UtvalgMøtedatoSaksnr.
Arbeidsmiljøutvalget 05.02.2018 6/18

  

Rådmannens forslag til vedtak:
Rutine for saksbehandling av varsel tar til orientering.
 
Vedlegg:

  1. Varsling – rutiner og saksbehandlingsprinsipper
  2. Skjema – rutine for intern varsling og oppfølging
  3. Hjelpeskjema mottak av muntlig varsel 
     

Andre saksdokumenter (ikke vedlagt):
Ingen.

Saksopplysninger:
Verdal kommune har egne rutiner for hvordan den enkelte kan varsle i Compilo.

Når det gjelder saksbehandling av mottatte varsel, har det ikke vært egne rutiner for dette – utover det som følger av lovverk (bl.a. forvaltningslov og offentlighetslov). For å sikre at innkomne varsler blir behandlet etter gjeldende regelverk, har rådmannen sett behovet for å utarbeide egen rutine for saksbehandling.

Utarbeidet rutine med vedlegg legges med dette fram til orientering for arbeidsmiljøutvalget.
 

  Til toppen av siden
 

 





Publisert: 06.12.2011 08:10 Sist endret: 02.02.2018 10:56
Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Rådhusgata 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: - E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 (15:00 i juli) Åpningstid: Tlf. 08:00-15:30 (15:00 i juli) Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Geir Olav Jensen Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS