Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Verdal profilbilde

Arbeidsmiljøutvalget 04.06.2018 - PS 22/18 Avviksrapport for jan-mai 2018 fra kvalitetssystemet Compilo - Amu Verdal

Saksbehandler : Jan Erik Hermann

Arkivref : 2018/5433 - /440

Saksgang
UtvalgMøtedatoSaksnr.
Arbeidsmiljøutvalget 04.06.2018 22/18

  

Arbeidsmiljøutvalgets leder sitt forslag til vedtak:
Avviksrapport for perioden jan-mai 2018 tas til orientering.
 
Vedlegg: 
Ingen.
 
Andre saksdokumenter (ikke vedlagt):
Avviksrapport jan-mai 2018 legges frem i møtet.

Saksopplysninger:
Kvalitetssystemet Compilo har en egen statistikkmodul. I denne er det muligheter for å bygge opp ulike statistikker. Avviksrapportene skal gi en oversikt over antall avvik og avvikskategorier som er meldt inn fra de ulike enhetene. Avvik skal dokumentere uønskede hendelser, som bl.a. vold og trusler, nestenulykker, skader, samt fysiske og psykiske arbeidsmiljøsaker i organisasjonen.
 
Vurdering: 
 
  
  Til toppen av siden
 

 





Publisert: 06.12.2011 08:10 Sist endret: 31.05.2018 07:29
Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Rådhusgata 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: - E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 (15:00 i juli) Åpningstid: Tlf. 08:00-15:30 (15:00 i juli) Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Geir Olav Jensen Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS