Gå til innhold Globalmeny Forsiden
Verdal profilbilde

Arbeidsmiljøutvalget 09.04.2018 - PS 13/18 Rapportering av innsendte HMS/IA planer

Saksbehandler : Jan Erik Hermann

Arkivref : 2018/5433 - /440

Saksgang
UtvalgMøtedatoSaksnr.
Arbeidsmiljøutvalget 09.04.2018 13/18

  

Arbeidsmiljøutvalgets forslag til vedtak:
Manglende evalueringer og justerte HMS/IA planer for 2017 og 2018 følges videre opp av rådmannen.
 
Vedlegg:
Ingen.
 
Andre saksdokumenter (ikke vedlagt):
Ingen.

Saksopplysninger:
Alle enheter/verneområder skal evaluere og justere HMS/IA planen for 2017 og 2018. Frist for innsending av planen var 1. mars. Enkelte enheter/verneområder har bedt om utsettelse, og fått det, mens andre enheter ennå ikke har levert.
HMS IA Rådgiver viser en samlet oversikt over de som har levert og ikke levert HMS/IA planer.

Vurdering:
Arbeidsmiljøutvalget ber rådmannen undersøke de manglende/ikke innleverte HMS/IA planer, og komme med en tilbakemelding til AMU innen utgangen av april 2018.
 

 

  Til toppen av siden
 

 





Publisert: 06.12.2011 08:10 Sist endret: 11.04.2018 10:59
Verdal kommune Postboks 24 7651 Verdal Besøksadr: Rådhusgata 2
Tlf: 74 04 82 00 Faks: - E-post: postmottak@verdal.kommune.no
Åpningstid: Man-fre 09:00-15:30 (15:00 i juli) Åpningstid: Tlf. 08:00-15:30 (15:00 i juli) Org.nr.: 938 587 418
Nettredaktør: Ove Haugrud Ansvarlig redaktør: Geir Olav Jensen Utviklet av: Sem & Stenersen Prokom AS