Nye Vinne barnehage

Torsdag 21. mars signerte Verdal kommune og Grande Entreprenør AS de siste kontraktene som stadfester byggingen av ny barnehage i Vinne.

Det var en fornøyd kommunedirektør og kommunalsjef som ser frem til at Vinneområdet får en ny barnehage.

- Dette er et sårt tiltrengt bygg, og vil være med å legge til rette for gode oppvekstsvilkår i Vinne, kunne kommunedirektøren slå fast.

Signering av kontrakt - Klikk for stort bildeFra venstre: Ordfører Knut Snorre Sandnes, prosjektleder i Grande, Erlend Rotmo, daglig leder i Grande, Morten Hynne og kommunedirektør Geir Olav Jensen.

Daglig leder i Grande Entreprenør AS, Morten Hynne, ser også frem til oppstart i Vinne.

- Allerede rett over påske vil man kunne se at vi starter opp med riving og forbredesler til byggestart. Vi i Grande gleder oss til å ta fatt på oppgaven sammen med kommunen.

Nye Vinne barnehage er tenkt ferdigstilt til sommeren 2025, vil ha kapasitet til 120 barn og har en totalramme på 106.500.000 kr.