Kart og eiendomsinformasjon

Her finner du en oversikt over kommunens kartløsninger og informasjon om din eiendom.

KartportalKartportal

Kartportal

I kartportalen finner du de mest oppdaterte kartene og planene for Verdal kommune. Inneholder bl.a. eiendomsgrenser, kommune- og reguleringsplaner, samt flyfoto fra 1950-tallet og fram til i dag.

PlanregisterPlanregister

Planregister

I planregisteret finner du alle kommune- og reguleringsplanene inklusive plankart og planbestemmelser.

Widerøe-arkivetWiderøe-arkivet

Widerøe-arkivet

I denne løsningen finner du alle skråbildene fra Widerøe-arkivet plassert i et kart. Bildene er fra 1950- (sort/hvitt) og 1960-tallet (farger).

LokalhistorieLokalhistorie

Lokalhistorie

Her finner du gamle stedsnavn samlet inn av Verdal Historielag. Du finner også gamle bosetninger o.l. samlet inn av Helgådalsnytt.

Se informasjon om egen eiendom

Min eiendom - krever innlogging

Nettbutikk for digitale kart og byggesakstjenester

Kjøp av kart og byggesakstjenester

Kart på mobil og nettbrett

Verdal kommune sine kartdata er tilgjengelig på mobil og nettbrett via appen Kommunekart. Her finner du reguleringsplaner, kommuneplaner, eiendomskart, arealressurser, biologisk mangfold, friluftsliv og lokalhistorie.

Kommunekart  - Google Play (Android)

Kommunekart  - App Store (iPhone/iPad)