Vi oppfordrer alle til å benytte seg av våre digitale tjenester på nav.no - Ditt NAV. Disse er døgnåpne, alle dager. Her kan du sende beskjed til NAV og få svar.
Hvis du ikke har mulighet til å bruke våre digitale løsninger, kan du ringe oss på telefon.
Timeavtale bestilles via telefon, Ditt NAV på nav.no eller ved personlig oppmøte (se åpningstider).
Oppfølgingssamtaler skjer enten ved personlig oppmøte, som et digitalt møte eller ved bruk av telefon.
Om du ser etter annen/ny jobb, er det svært viktig at du fyller ut din CV.
Se oversikt over ledige jobber.
Er du arbeidsgiver, se NAV Bedrift. Ved å ringe arbeidsgivertelefonen på tlf. 55 55 33 36 vil du få god hjelp. Alle tjenester knyttet til arbeidsplassen.no er gratis for både bedrifter og privatpersoner.
Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.
Økonomisk råd og veiledning
NAV tilbyr gratis økonomisk råd og veiledning, jamfør sosialtjenesteloven § 17. Vi kan blant annet hjelpe deg med:
- Råd om hvordan du kan håndtere gjeld
- Veiledning rundt inkasso og tvangssalg
- Hjelp til å sette opp budsjetter
- Endring/stopp i utleggstrekk
- Gjeldsordningssøknad
Ta kontakt med gjeldsrådgiver om du har økonomiske problemer ved å sende henvendelse til:
Kontaktinformasjon
Telefon
55 55 33 33
Akutthenvendelser
413 97 919
Mandag – fredag kl. 10.00 – 14.00
Publikumsmottak
Vektergata 9, Verdal
Postadresse
Postboks 3, 7651 VERDAL
Organisasjonsnummer
990231036
Kontornummer
1721
Ansatte
Oversikt over ansatte i NAV Verdal
Åpningstider
Hjelpemidler
Førerhund
Informasjon om hvem som har rett til førerhund og hvordan gå fram for å søke
Tekniske hjelpemidler
I Verdal kommune er det Veksttorget som administrerer ordningen med tekniske hjelpemidler.
Hjelpemiddelsentralen
NAV har ansvaret for hjelpemiddelsentralene i landets fylker.
Hjelpemiddelsentralen i Trøndelag