Verdal kommune deltar på Framtidsfredag!

Fredag 26. juni arrangeres Framtidsfredag i Steinkjer, en møteplass for dialog, inspirasjon og ideer om framtiden, med over 90 ulike sessioner.

For dere som har sikret dere billett, kom og hør hvordan vi i Verdal kommune jobber, og hvilke tanker vi har til de temaene vi skal delta i samtaler om.

🕐 Kl. 13 | O2-huset
- Færre barn, større behov – hvordan bygger vi robuste oppvekstmiljø? 
Kommunalsjef oppvekst Harald Morten Steen og styrer Vinne barnehage Merete Haugen, sammen med Camilla Sandvik, førsteamanuensis ernæring, mat og helse Nord, og Eva Rustad de Brisis, seniorrådgiver avdeling for folkesykdommer Helsedirektoratet. 

Kommunalsjef oppvekst Harald Morten Steen - Klikk for stort bilde
Styrer Vinne barnehage Merete Haugen - Klikk for stort bilde

🕒 Kl. 15 | O2-huset
- Når utenforskap blir en ressurs – inkludering i praksis. 
Organisasjonssjef Kari Prestvik og kommunalsjef helse Annette Høin, sammen med Veksttorgets daglige leder Sigmund Hammervold og prosjektleder June Vatne.

Kommunalsjef helse Annette Høin - Klikk for stort bilde
Organisasjonssjef Kari Prestvik - Klikk for stort bilde

I tillegg deltar vi i tre sessioner:

🕘 Kl. 9 | O2-huset 
- Kultur som bærekraftig helseressurs
Helga Haga, Kulturskolen

🕙 Kl. 10 | O2-huset
- Ledelse i en ny tid: Hva kreves av framtidas lederskap? 
Kommunalsjef helse Annette Høin

🕑 Kl. 14 | Kinosalen
- Kunst, kultur og folkehelse: Kulturens kraft i framtidas lokalsamfunn
Kommunalsjef oppvekst Harald Morten