Årets Bolystpris for Verdal kommune gikk til Arken Hold Øra ren

Leder av juryen for bolystprisen, Pål Sverre Fikse, delte ut prisen til stolte og verdige vinnere med følgende begrunnelse fra juryen:

Hold Øra ren har gjennom mange år gjort en verdifull innsats for bolysten og trivselen i kommunen ved at de rett og slett bidrar til å holde Øra ren. Takket være ukentlig innsamling av søppel som ikke havner i avfallsbeholderne bidrar de til at sentrum oppleves rent og trivelig for besøkende og lokale. Hold Øra ren gjør et usynlig arbeid som først vil bli synlig hvis det ikke utføres.

Øvrige medlemmer av juryen er Birgit Rennemo, Innherred Næringsforening ved Kjersti Fikse, Letnes Arkitekter ved Margunn Aksnes, Sparebank 1 SMN ved Frode Munkhaugen og plan- og byggesaksavdelingen i Verdal kommune ved Gunhild Kvistad.

Bolystprisen - Klikk for stort bilde